Информация за работния процес по време на извънредното положение, свързано с COVID-19

Запознайте се с информацията, за да опазите собственото си здраве и това на близките си.

Информация относно работата на магазинната ни мрежа.

Заповядайте в магазин iSTYLE Витоша

Информация относно онлайн пазаруването.

Информация относно работата на сервиза.

Информация за работа на отдела за корпоративни клиенти.

Като ключова мярка за овладяването на коронавирус епидемията в страната, със заповед № РД -01-124 / 13.03.2020 г. на Mинистъра на здравеопазването Кирил Ананиев, до 13 Април 2020 г. : „Преустановяват се посещенията в увеселителни и игрални зали, дискотеки, барове, ресторанти, заведения за бързо обслужване, питейни заведения, кафе сладкарници и големи търговски центрове тип МОЛ, с изключение на банковите и застрахователните офиси, хранителните магазини и аптеките в тях. Всички търговски дейности, неупоменати по-горе, продължават да функционират по досегашния ред при строго спазване на санитарно-хигиенните изисквания.“

В съотвествие с тази заповед, iStyle направи промяна на работното време, като магазини iStyle Ринг мол, iStyle The Mall, iStyle Парадайс, iStyle Сердика център и iStyle Пловдив Plaza ще бъдат затворени за този период. iStyle Витоша е отворен от понеделник до събота от 10:00 до 20:00 ч. и в неделя от 11:00 до 20:00 ч.

Насърчаваме използването на нашия онлайн магазин, с оглед опазването на здравето и физическото благосъстояние на околните. Обръщаме специално внимание на дезинфекцията и хигиената в iStyle Витоша, като дезинфекцираме изложените продукти възможно най-често. Напомняме, че насърчаваме плащането с кредитна/дебитна карта с оглед намаляване на рисковете от инфекции.

Грижете се както за себе си, така и за oколоните! Бъдете отговорни и продължавайте да бъдете верни фенове на iStyle и продуктите на Apple, стига да е възможно, разчитайте на куриерски доставки. Хранете се разнообразно, правете физически упражнения и наблегнете на витамини C, D и E. Най-ефективната защита в създалата се ситуация е силна имунна система, както и стриктно спазване на указанията на Оперативния щаб за борба с коронавируса и на Министерство на здравеопазването на Република България.

Ако сте принудени да работите от вкъщи като учител или студент, не забравяйте за нашите образователни отстъпки.

За нас е важно да се намали купуването на стока от физически локации, като вместо това може да изберете опцията онлайн поръчка с безплатна доставка. Имате възможност за наложен платеж, плащане с карта, може да използвате и опциите за разсрочено плащане с БНП Париба Лични финанси и Уникредит Кънсюмър Файненсинг, както и плащане с Apple Pay.

На Ваше разположение сме за всякакви запитвания на имейл: sales@istyle.bg , както и във Facebook страницата ни. Предвид повишеното количество запитвания, умоляваме за Вашето търпение – ще се свържем с Вас възможно най-бързо.

Разполагате с опцията за доставка до Вашия дом. Предвиждаме тя да отнеме до 3 работни дни, ако продуктът е наличен на склад в Ай Стайл, и до работни 8 дни, ако продуктът е наличен на склад в Централна Европа. Поръчката Ви винаги е придружена от безплатна доставка. Насърчаваме използването на нашия онлайн магазини, с оглед опазването на здравето и физическото благосъстояние на Вас и околните. Напомняме, че насърчаваме плащането с кредитна/дебитна карта с оглед намаляване на рисковете от инфекции.

Може да платите с карта директно на куриера - те разполагат с мобилни ПОС терминали. За поръчки над 10 000 лева, моля използвайте опцията за банков превод.

Грижете се както за себе си, така и за Вашите съграждани! Бъдете отговорни и продължавайте да бъдете заклети фенове на iStyle и продуктите на Apple, но избягвайте употребата на градски транспорт, стига да е възможно, и разчитайте на куриерски доставки. Хранете се разнообразно, правете физически упражнения и наблегнете на витамини C, D и E. Най-ефективната защита в създалата се ситуация е силна имунна система, както и стриктно спазване на указанията на Оперативния щаб за борба с коронавируса и на Министерство на здравеопазването на Република България.

Ако сте принудени да работите от вкъщи като преподавател или студент, не забравяйте за нашите образователни отстъпки.

Предвид текущото извънредно положение, временно спираме да обслужваме клиенти идващи на място в сервиза. Ай Стайл предлага услуга, с която можем да изпратим куриер да вземе продукта Ви за сервиз и след края на обслужването да го върнем обратно до желания от Вас адрес. Куриерските услуги в двете посоки ще бъдат покрити от Ай Стайл. Ако желаете да вземем Вашия продукт, моля свържете се с нас на service@istyle.bg или на телефон 028400708. За да заявим куриер ни е необходимо: сериен номер на продукта, име и фамилия, мобилен номер, e-mail и описание на проблема. Преди изпращане на продукта си за сервиз, моля уверете се, че имате архив на данните си (ако продукта ви позволява). Задължително деактивирайте услугата Find My iPhone/Mac/iPad/iPod.

Обслужването на нашите бизнес клиенти е оптимизирано и продължаваме да приемаме запитвания и да обслужваме корпоративни поръчки.

Единствените ограничения, които сме въвели, са на срещите и разговори лице-в-лице, както и на взимането на продукти от физическите ни локации. Екипът ни остава на пълно разположение, както на имейл orders@istyle.bg, така и на телефони 0882300479 и 0887565796.

Ако желаете, можете да поръчате и с доставка директно до Вашите колеги. Времето на доставка ще бъде потвърдено допълнително при всяка поръчка.

Предвид повишеното количество запитвания, умоляваме за Вашето търпение – ще се свържем с Вас възможно най-бързо.

Често задавани въпроси

Какво е очакваното време за доставка по домовете?

Към момента нашият партньор куриерска компания Спиди доставя както обикновено.

Продукти, които са налични на склад в България, ще бъдат доставяни в рамките на 3 работни дни. Продукти, които са налични на склад в Централна Европа, ще бъдат доставяни до 8 работни дни.

Може ли да поръчам и да взема поръчката си от iStyle магазин?

Не. Изпълняваме онлайн поръчки само с доставка с куриер. Доставката е за сметка на Ай Стайл.

Кои лица са обект на образователните отстъпки на iStyle?

Студенти и преподаватели могат да купят всички актуални MacBook модели със 100 лв отстъпка.

Къде мога да получа ремонтни/сервизни услуги за продукта си?

Свържете се с нас на service@istyle.bg или 02840708, за да изпратим куриер за Вашия продукт. Куриерските услуги в двете посоки ще бъдат покрити от Ай Стайл.

Какво е необходимо да направя преди да изпратя продукта в сервиз?

Уверете се че имате архив на данните си (ако продуктът ви позволява). Задължително деактивирайте услугата Find My iPhone/Mac/iPad/iPod.

Колко време ще отнеме сервизното обслужване на моя продукт?

Стараем се да обслужим продуктите в рамките на седмица. Към момента доставките на резервни части от Apple се изпълняват без забавяния.

Как да заплатя за извършена сервизна услуга?

По банков път. За основание на плащането използвайте номера на Вашия сервизен случай. Банкови дейтали: ПроКредит Банк България АД BIC: PRCBBGSF IBAN: BG07PRCB92301015142516

Как да се свържа с B2B екипа ви? От кого мога да получа оферта?

Можете да се свържете с нас на orders@istyle.bg. Нашият B2B екип ще изготви и изпрати оферта.