Ние сме Apple Authorized Service Provider
Сервизът няма да работи на 23.09.2024г.
Нашите Apple-сертифицирани техници използват оригинални Apple части ,и може да им поверите всичките си Apple продукти.
Повече информация
Донесете ни го
Текущо натоварване в нашият Сервиз
*Това означава ,че нашите техници работят под средно натоварване в нашите сервизни центрове.Без запазен час ,новите устройства които са приети ,ще бъдат диагностицирани за околоработни дни
Отидете на сервизни локации
Последни сервизни програми обявени от Apple
Програма за сервизно обслужване на iPhone 12 и iPhone 12 Pro за проблеми от типа „Няма звук“
Програма за ремонт на клавиатура за MacBook, MacBook Air и MacBook Pro
Програма за връщане на батерия на 15-инчов MacBook Pro
Програма за сервизно обслужване на AirPods Pro за проблеми със звука
Права на потребителите и Правно ръководство
В гаранция или извън гаранция? Но какво точно е гаранцията? С други думи, на какво правно основание могат да се ремонтират безплатно устройства?
Нашето ръководство за правата на потребителите и правното ръководство ще ви помогне да се ориентирате в въпроса.
Отвори правно ръководство
Имате нужда от помощ? Свържете с нас!
+35 92 840 0708
Понеделник - Петък 10:00-18:00ч
Често задавани въпроси
За iPhone, iPad, Apple Watches и Macs, трябва да изключите функцията Find My, като използвате следните инструкции и да премахнете устройството от вашия iCloud акаунт.
За Apple Watch също трябва да изключите Activation Lock, вижте тази връзка за помощ.
Ако срещнете проблеми, можете да получите помощ на https://www.apple.com/contact/
Препоръчваме Ви , да прочете и да се запознаете с общите условия за сервизно обслужване.
Може да го направите тук :https://istyle.bg/serviz-pravila
Моля, носете само дефектното устройство със себе си. Аксесоарите или кутията на уреда не са необходими за ремонта.
В случай на проблем със зареждането или батерията е необходимо и зарядното устройство, използвано с устройството. За аксесоари без сериен номер (слушалки, кабели и др.) се изисква серийният номер на продукта, използван с тях ,както и фактурата за покупка на аксесоара.
В случай на дефект, засягащ работата на софтуера, може да се нуждаем от парола на устройството, парола или потребителски профил, за да тестваме грешката.
Ако тестовете на производителя покажат хардуерен дефект, устройството ще бъде ремонтирано с помощта на резервна част или в някои случаи поради компактността на устройството и от съображения за гарантиране на качеството чрез пълна подмяна на устройството.