Ние сме Apple Authorized Service Provider

Сервизът няма да работи на 04.03.2024.

Нашите Apple-сертифицирани техници използват оригинални Apple части ,и може да им поверите всичките си Apple продукти.

Apple product portfolio Apple product portfolio

Донесете ни го

Waypoint Waypoint Waypoint

Текущо натоварване в нашият Сервиз

*Това означава ,че нашите техници работят под средно натоварване в нашите сервизни центрове.Без запазен час ,новите устройства които са приети ,ще бъдат диагностицирани за околоработни дни

Права на потребителите и Правно ръководство

В гаранция или извън гаранция? Но какво точно е гаранцията? С други думи, на какво правно основание могат да се ремонтират безплатно устройства?

Нашето ръководство за правата на потребителите и правното ръководство ще ви помогне да се ориентирате в въпроса.

Имате нужда от помощ? Свържете с нас!

+35 92 840 0708

Понеделник - Петък 10:00-18:00ч

Call Center icon
Q&A icon

Имате въпрос?

Разгледайте "Често задавани въпроси" , ако не можете да намерите отговорът там ,напишете ни Email!

Често задавани въпроси

Какви устройства ремонтира iSTYLE?
Нашият сервиз е Apple Authorized Service Provider, можете да се свържете с нас за всеки един от вашите продукти на Apple или Beats.Може да не сме в състояние да ви помогнем с устройства, продавани в определени региони и които не се предлагат официално на територията на България.
Как да оставя устройството си за ремонт?
Устройства закупени от Ай Стайл ЕООД могат да бъдат оставени за сервизно обслужване във всеки един от нашите магазини в работно време. Устройства закупени от други търговци могат да бъдат оставени за сервизно обслужване в Сервиз Сердика център в работно време. Също така, всички устройства могат да бъдат изпращани по куриер. Ако изпращате устройството си по куриер, задължително изключете услугата Find My. Уверете се, че имате направен архив (backup) на данните си. Напишете трите си имена, e-mail, телефонен номер и информация за проблема, който изпитвате с продукта.
Колко време отнема ремонта?
Продължителността на ремонта е от 3 до 10 работни дни в зависимост от дефекта. Трябва да сте наясно, че производителят извършва определени ремонти в собствения си европейски ремонтен център и може да поиска всяко устройство да бъде ремонтирано там. Времето за ремонт в ремонтния център на Apple е малко по-дълго поради изпращането на устройството.
Колко време трябва да бъда без моето устройство?
Средната продължителност на ремонта е от 3 до 10 работни дни, като през това време устройството трябва да остане при нас. Сервизният протокол не ни позволява да освободим продукта от сервиза между началото на ремонта и приключването на всички окончателни тестове.
Какво трябва да направя, преди да предам устройството си за ремонт?
Преди да оставите устройството си при нас, ще трябва да предприемете няколко стъпки, за да защитите данните си, като например да направите резервно копие на Вашата информация и да изключите Find My iPhone. Трябва също да намерите фактурата, потвърждаваща покупката ви.

За iPhone, iPad, Apple Watches и Macs, трябва да изключите функцията Find My, като използвате следните инструкции и да премахнете устройството от вашия iCloud акаунт.

За Apple Watch също трябва да изключите Activation Lock, вижте тази връзка за помощ.

Ако срещнете проблеми, можете да получите помощ на https://www.apple.com/contact/

Препоръчваме Ви , да прочете и да се запознаете с общите условия за сервизно обслужване.
Може да го направите тук :https://istyle.bg/serviz-pravila
Какво да взема със себе си в сервиза?
Дефектният продукт и, ако е възможно, копие от вашата фактура. Въпреки че не винаги е необходимо да представяте фактурата, Apple може да я поиска в някои случаи. Някои процеси (например гаранция) не са възможни без фактурата. Ако донесете фактурата си, можете да сте сигурни, че можем да ви предоставим възможно най-добрите условия за ремонт.

Моля, носете само дефектното устройство със себе си. Аксесоарите или кутията на уреда не са необходими за ремонта.

В случай на проблем със зареждането или батерията е необходимо и зарядното устройство, използвано с устройството. За аксесоари без сериен номер (слушалки, кабели и др.) се изисква серийният номер на продукта, използван с тях ,както и фактурата за покупка на аксесоара.

В случай на дефект, засягащ работата на софтуера, може да се нуждаем от парола на устройството, парола или потребителски профил, за да тестваме грешката.
Какъв представялва ремонтният процес?
Като оторизиран сервизен партньор на Apple, всяка една стъпка от нашите проверки и ремонти се основава на процедурата на производителя. Сервизната процедура на Apple изисква устройството да се тества с помощта на тестовия софтуер на производителя за откриване на хардуерни дефекти. Apple може да поиска да извърши ремонт в собствения си европейски ремонтен център и може да поиска всяко устройство да бъде ремонтирано там.

Ако тестовете на производителя покажат хардуерен дефект, устройството ще бъде ремонтирано с помощта на резервна част или в някои случаи поради компактността на устройството и от съображения за гарантиране на качеството чрез пълна подмяна на устройството.