Сервиз

Сервиз

iSTYLE Service, оторизиран сервиз на Apple, беше открит в България през 2016 г. Ние сме специализирани изключително в отремонтирането на продукти на Apple и имаме лиценз за обслужване на всички устройства на Apple, които се продават официално в България.

Проверете статуса на вашия сервизен случай по сериен номер на продукта:

Сервиз iSTYLE Сердика център

Apple Authorized Service Provider

Сердика център

бул. Ситняково 48, ниво 0

гр. София

Tel: +359 2 840 0708

service@istyle.bg
Сервиз iSTYLE
Сервиз iSTYLE

Изпращане на устройства

Ако не можете да запазите час или да донесете продукта си в нашият сервиз, можете да изпратите устройството по избрана от вас куриерска служба. iStyle съветва продуктът да бъде опакован в оригиналната кутия. Устройството трябва да бъде придружено от лични данни (име, фамилия, адрес), имейл, телефонен номер и кратко описание на неизправността. След ремонта сервиза ще върне устройството по куриерската фирма от която е изпратена. Разходите за доставка се поемат от потребителя.

Ако гаранцията е изтекла, има видими повреди или повреди във вътрешността на продукта, които не се виждат при получаване, iStyle си запазва правото да таксува за диагностика. Софтуерът, услугите за настройка на софтуер, преинсталирането, съхранението на данни не се покриват от гаранцията. Ценоразписът на основните услуги и диагностика можете да намерите на следната връзка.

За всички допълнителни въпроси относно изпращането на устройството ви молим да изпратите имейл до service@istyle.bg

Често задавани въпроси

За да не губим от вашето време, ние съставихме списък с често задавани въпроси. Посетете страницата по-долу и може да намерите отговора на въпроса, който ви интересува.

Често задавани въпроси
Servis iSTYLE

Гаранция на производителя

Всички компютри на Apple, iPhone, iPad, iPod, Beats, както и аксесоари на Apple Inc. идват с едногодишна международна гаранция, която е валидна от датата на покупката, посочена във фактурата. Тази гаранция покрива неизправности и грешки, причинени в производството. Можете да прочетете повече информация, свързана с едногодишната ограничена гаранция, на следния линк.

Servis iSTYLE
Servis iSTYLE

Гаранционни условия

Всички компютри на Apple, iPhone, iPad, iPod, Beats, както и аксесоарите на Apple, закупени в България от оторизирани дистрибутори, са с двугодишна гаранция в съответствие със Закона за защита на потребителите. Потребителите, които искат да упражнят правото си на рекламация в съответствие със Закона за защита на потребителите, са длъжни да представят доказателство за покупка от оторизиран търговец.

Потребителите, закупили своите продукти на Apple в България от оторизирани търговци, имат право на избор , дали искат да разрешат рекламацията в съответствие с доброволната гаранция на производителя или в съответствие със Закона за защита на потребителите.

Гаранцията на Apple е доброволна гаранция на производителя. Предоставените от нея права са независими от правата, гарантирани от Закона за защита на потребителите. В този смисъл предимствата на гаранцията на Apple са допълнение, а не заместител на правата, гарантирани от Закона за защита на потребителите.

Apple Care

Всички устройства, закупени и регистрирани със сертификат за Apple Care (или Apple Care +), Могат да бъдат сервизирани от сервиза. Можете да намерите повече информация за правилата и условията на следния линк.

Servis iSTYLE
Servis iSTYLE

Програма за подмяна

Сервизните програми се актирвират, ако Apple открие производствен дефект в определени продукти. На страницата за сервизни програми можете да видите кои програми са актуални.

support.apple.com/service-programs.

Смяна на батерии

Всяка батерия има живот. В зависимост от начина, по който използвате вашия iPhone, батерията ще се изтощи по-бързо или по-бавно и ще намали максималния си капацитет. Намаляването на капацитета на батерията може да намали производителността на вашия телефон.

Още информация >

Servis iSTYLE

Оригинални части

Като оторизиран сервиз на Apple имаме задължението, но и удоволствието да използваме само оригинални екрани, предоставени от Apple. Има много сервизи, които могат да ви предложат екрани с неизвестен произход и качество, но само оторизиран сервиз може да предложи оригинален екран, който се калибрира след инсталирането и по този начин гарантира, че работи правилно, т.е. както е предписано от Apple.

Най-доброто оборудване

iStyle Service разполага с всички инструменти за правилна диагностика и ремонт на вашия телефон. Повечето по-нови модели телефони също имат сертификат за устойчивост на прах, кал и пръски. Само оторизираните сервизи имат машина, която гарантира, че новият екран е монтиран правилно, а преди това са инсталирани специално проектирани ленти, които залепват екрана към кутията на телефона.

Servis iSTYLE

Смяна на екрана в същия ден

Счупили сте дисплея iStyle Service е там, за да помогне и замени екрана, ако е възникнала повреда. Оригиналните екрани, които използваме, са изключително важна част от процедурата за обслужване, тъй като Apple и ние искаме вашето устройство да работи правилно. Посочените цени се отнасят изключително за екраните и в случай на допълнителни неизправности или повреди iStyle Service ще ви изпрати оферта за отстраняване на наблюдаваните нередности. Можете да видите цените на диагностиката и основните услуги на следния линк.

Още информация >

Диагностика

Най-важната част от процедурата на Apple Service е диагностиката и ние от iStyle Service обръщаме голямо внимание на добрата диагностика. Потребителят най-често вижда неизправността, но не и причините, довели до неизправността. Единственото обещание, което нашите служители могат да дадат на потребителя, е, че диагностиката ще бъде извършена. Само когато сме сигурни, че подмяната на екрана е правилното решение, потребителят ще получи имейл с информация за по-нататъшни стъпки. По този начин се елиминират повечето проблеми, които могат да бъдат показани по-късно.

Опит

Магазини Ай Стайл са на пазара от 12 г. Опитът ни в работата с продукти на Apple обаче е много по-голям, тъй като работим в 10 държави в Източна и Северна Европа, както и в Близкия изток. И затова вярваме, че iStyle Service е най-доброто място за вашите продукти на Apple, защото знанията, с които разполагаме, са ненадминати в България, но и извън границите на нашата страна.



iSTYLE предлага

Услуга Цена
Подмяна на екран¹ от 290 лв.
Подмяна на батерия² от 90 лв.

¹ Цената зависи от вида на устройството.

² Цената зависи от вида на устройството. За повече информация посетете следната страница .



Диагностика

Диагностика Цена
Диагностика iPhone ( Модели 5,5C,5S,SE,6,6+,6S,6S+,7+,8,8+,SE 2020) 20 лв.
Диагностика iPhone ( Модели X,XR,XS,XS MAX) 40 лв.
Диагностика iPhone ( Модели11,11 Pro,11 Pro Max) 60 лв.
Диагностика iPhone ( Модели 12 mini ,12 ,12 Pro,12 Pro Max) 80 лв.
Диагностика iPad или iPod 20 лв.
Диагностика MacBook Air (до 2017г) 60 лв.
Диагностика MacBook Pro (до 2012г) 60 лв.
Диагностика iMac (до 2012г.) 60 лв.
Диагностика Mac Mini и MacBook Pro (до 2015г.) 80 лв.
Диагностика MacBook Air (от 2018г.) и MacBook Pro (от 2015г) 90 лв.
Диагностика iMac (след 2012г.) 100 лв.
Диагностика MacBook Pro 16” 110 лв.
Диагностика Mac Pro или iMac Pro 140 лв.



Услуги за iOS устройства

Услуги за iOS устройства Цена
Софтуерна настройка iOS 20 лв.
Преинсталация или ъпдейт на iOS 40 лв.
Създаване на Apple ID акаунт 40 лв.
Прескочи опашката iOS 100 лв.

¹ Необходимо е потребителят да има email адрес, на който да знае потребителското име и паролата.

² След диагностика сервиза уведомява потребителя дали е възможно да се запазят данните. Можете да разберете какво е включено в архива на следната връзка линк.



Услуги за macOS устройства

Услуги за macOS устройства Цена
Нулиране на парола 60 лв.
Нулиране на Firmware парола ³ от 200 лв.
Архивиране на данни ⁴ До 128GB - 100 лв.
От 128GB до 256GB – 150 лв.
От 256GB до 512GB – 240лв.
Инсталиране на Windows⁵ 100 лв.
Прескочи опашката Mac 200 лв.

³ От потребителя се изисква да представи оригинала на фактурата за покупка.

⁴ Услугата може да се извърши, ако компютърът е хардуерно изправен и данните на диска са видими.

⁵ Потребителят може да предостави свой код за активация на Windows или да закупи оригинален лиценз в сервизният център.