Официален Apple сервиз
Ние сме Apple Authorized Service Provider
Нашите Apple-сертифицирани техници използват оригинални Apple части, и може да им поверите всичките си Apple продукти.
Повече информация



Извънгаранционно обслужване. Запазете час.
Предлагаме и извънгаранционно обслужване, което нашите техници могат да извършат срещу заплащане. Тези ремонти могат да бъдат направени с предварителна уговорка. В сервиза ще ви посрещне един от нашите техници, така че можете лесно да избегнете чакането на опашка.
Донесете ни го
Текущо натоварване на сервиза
*Това означава, че нашите техници работят под средно натоварване в нашите сервизни центрове.Без запазен час, новите устройства които са приети, ще бъдат диагностицирани за околоработни дни
Отидете към сервизни локации
Имате нужда да стане бързо ? Изберете експресна опция.
Изберете услуга от която имате нужда. Запазете час.
Нашите техници извършват извънгаранционни-ремонти всекидневно.По Ваше желание може да изберете да запазите час.По този начин ,нашите техници ще Ви приемат веднага в сервизният център който сте избрали , като не трябва да чакате своят ред.
Преинсталация на операционна система
Вътрешно почистване / Поддръжка за Mac
Подмяна на батерии iPhone
Подмяна на дисплей iPhone
Права на потребителите и правен наръчник
В гаранция или извън гаранция? Но какво точно е гаранция? С други думи, на какво правно основание устройствата могат да се ремонтират безплатно?
Нашият наръчник за правата на потребителите и правен наръчник ще ви помогне да се ориентирате по този въпрос.
Отвори правния наръчник
Имате нужда от помощ? Свържете с нас!
+35 92 840 0708
Понеделник - Петък 10:00-18:00ч
Често задавани въпроси
За iPhone, iPad, Apple Watches и Macs, трябва да изключите функцията Find My, като използвате следните инструкции и да премахнете устройството от вашия iCloud акаунт.
За Apple Watch също трябва да изключите Activation Lock, вижте тази връзка за помощ.
Ако срещнете проблеми, можете да получите помощ на https://www.apple.com/contact/
Препоръчваме Ви , да прочете и да се запознаете с общите условия за сервизно обслужване.
Може да го направите тук :https://istyle.bg/pages/serviz-pravila
Моля, носете само дефектното устройство със себе си. Аксесоарите или кутията на уреда не са необходими за ремонта.
В случай на проблем със зареждането или батерията е необходимо и зарядното устройство, използвано с устройството. За аксесоари без сериен номер (слушалки, кабели и др.) се изисква серийният номер на продукта, използван с тях ,както и фактурата за покупка на аксесоара.
В случай на дефект, засягащ работата на софтуера, може да се нуждаем от парола на устройството, парола или потребителски профил, за да тестваме грешката.
Ако тестовете на производителя покажат хардуерен дефект, устройството ще бъде ремонтирано с помощта на резервна част или в някои случаи поради компактността на устройството и от съображения за гарантиране на качеството чрез пълна подмяна на устройството.