Официален Apple сервиз

Ние сме Apple Authorized Service Provider

Нашите Apple-сертифицирани техници използват оригинални Apple части, и може да им поверите всичките си Apple продукти.


Apple product portfolio Apple product portfolio

Извънгаранционно обслужване. Запазете час.

Предлагаме и извънгаранционно обслужване, което нашите техници могат да извършат срещу заплащане. Тези ремонти могат да бъдат направени с предварителна уговорка. В сервиза ще ви посрещне един от нашите техници, така че можете лесно да избегнете чакането на опашка.

Донесете ни го

Waypoint Waypoint Waypoint

Текущо натоварване на сервиза

*Това означава, че нашите техници работят под средно натоварване в нашите сервизни центрове.Без запазен час, новите устройства които са приети, ще бъдат диагностицирани за околоработни дни

Имате нужда да стане бързо ? Изберете експресна опция.
Изберете услуга от която имате нужда. Запазете час.

Нашите техници извършват извънгаранционни-ремонти всекидневно.По Ваше желание може да изберете да запазите час.По този начин ,нашите техници ще Ви приемат веднага в сервизният център който сте избрали , като не трябва да чакате своят ред.

Права на потребителите и правен наръчник

В гаранция или извън гаранция? Но какво точно е гаранция? С други думи, на какво правно основание устройствата могат да се ремонтират безплатно?

Нашият наръчник за правата на потребителите и правен наръчник ще ви помогне да се ориентирате по този въпрос.

Имате нужда от помощ? Свържете с нас!

+35 92 840 0708

Понеделник - Петък 10:00-18:00ч

Call Center icon
Q&A icon

Имате въпрос?

Разгледайте "Често задавани въпроси" , ако не можете да намерите отговорът там ,напишете ни Email!

Права на потребителите и правен наръчник

Задължителна гаранция

Изисква се от действащото българско законодателство. Засегнатите страни са търговецът и производителят, като за частни покупки важи 2 години от датата на покупка. За фирми и организации – 1 година.

Стандартна гаранция

2 години от датата на покупката за частни лица и 1 година за фирми и организации.

Стандартната гаранция предоставя възможности за безплатни ремонти, ако дефектът е производствен. Ако са минали повече от 6 месеца от покупката, потребителят трябва да докаже, че дефектът е фабричен.

Добрата новина е, че Apple е щедър с гаранционните си процедури. Ако продуктът не е повреден, няма нужда да доказвате произхода на дефекта, но трябва да представите фактура и попълнен гаранционен формуляр. Това може да удължи времето за ремонт. Имайте предвид, че този процес не може да бъде ускорен. Производителят може да откаже гаранционен ремонт, макар че това рядко се случва за продукти, закупени от iSTYLE. Сервизът може да ремонтира устройството безплатно само ако производителят одобри заявката.

В случай на потребители (особено за покупки, направени преди 1 януари 2021 г.), управлението на гаранцията е стандартно. Ето няколко неща, които трябва да знаете:

Едногодишна ограничена гаранция на Apple

За потребители, обхванати от закони или разпоредби за защита на потребителите в тяхната държава на покупка или пребиваване, предимствата на едногодишната ограничена гаранция на Apple са допълнение към всички права и правни средства, предоставени от тези закони. Гаранционни искове могат да се подават във всеки оторизиран сервиз на Apple. При фабричен дефект заявката може да се подаде и директно към Apple, дори ако продуктът е закупен от трета страна.

Ограничение на отговорността

Гаранцията не важи, ако според iSTYLE дефектът е причинен от неправилна употреба, злоупотреба, външни въздействия (удари, вибрации, химикали, влага, прах, екстремни температури, вредни излъчвания, проблеми с електрозахранването, мълнии и др.) или като резултат от ремонт или модификация, извършени от неоторизиран сервиз. Гаранцията не покрива консумативи (мастила, тонери) и носители за еднократно съхранение на данни. Също така не важи, ако клиентът не изпълни задълженията си. Разходите по диагностика и евентуален ремонт се поемат от клиента, ако се установи, че дефектът не е гаранционен или срокът е изтекъл.

iSTYLE не носи гаранция за софтуерна поддръжка от какъвто и да е вид (включително ръководства и документация), както и за качество, функционалност или пригодност за конкретна цел. Това не засяга евентуални задължения, поети чрез специален лицензионен договор.

В никакъв случай iSTYLE или член на групата iSTYLE не носят отговорност за преки, непреки, случайни или последващи щети. Особено не се поема отговорност за загубени данни или програми, включително разходи за възстановяване или копиране на такива данни или програми.

Вашето Apple устройство е в най-добрите ръце!


Гордеем се, че сме оторизиран сервиз на Apple. Това означава, че ще ремонтираме устройството ви според строгите стандарти на Apple, използвайки само официални части и инструменти. Нашите сервизни специалисти преминават обученията на Apple и притежават всички необходими сертификати. Можете да ни донесете устройството си, дори закупено от друг магазин или държава, а всички ремонти ще бъдат регистрирани в глобалната система на Apple.

Изпратете вашия продукт

Компанията iSTYLE ще осигури безплатен куриер за ремонт на вашето Apple устройство, ако ремонтът е покрит от ограничената гаранция на Apple или ако заявите платен хардуерен ремонт!

За услуги без подмяна на части (напр. почистване, поддръжка, преглед) се начислява куриерска такса от 7 лв..

iSTYLE Сердика Център

Натоварване - Средно*

В нашия магазин в Сердика център помещава и сервиз. Там нашите техници могат да извършат експресни поправки в рамките на няколко часа. Тези извънгаранционни ремонти зависят от наличността на резервни части и могат да бъдат заявени само и единствено онлайн.

*Това означава, че без предварителна уговорка новопристигналите устройства ще бъдат проверени средно в рамките на 1-3 работни дни.

Адрес

1505 София,
Бул.Ситняково №48 ,Сердика център ,Ниво 0


Работно време

Понеделник-Петък :10:00-18:00ч
Събота : Неработен ден
Неделя: Неработен ден



Смяна на батерия на iPhone

Цената за смяна на батерия зависи от модела на вашия iPhone. Точната цена можете да видите в секция Цени.

Нашите техници работят само с оригинални фабрични части и инструменти, предоставени от производителя. Така след ремонта устройството ви ще отговаря на всички изисквания на производителя.

Новата батерия ще бъде регистрирана към вашето устройство в системата на производителя, но при някои модели може да са необходими няколко цикъла на зареждане, преди системата да я разпознае напълно.

Имайте предвид, че при смяна на батерия можем да гарантираме правилната работа само на оригиналните фабрични части след подмяната. Например, ако дисплеят на вашето устройство вече е сменян и не е оригинален Apple, не можем да носим отговорност за евентуални дефекти по дисплея след смяна на батерията.

Смяна на дисплей на iPhone

Разходите за смяна на дисплея зависят от модела на вашия iPhone. Точната цена можете да намерите в секция Цени.

Нашите техници работят само с фабрични части и инструменти, предоставени от производителя. Така след ремонта устройството ви ще отговаря на всички изисквания на производителя.

Новият дисплей ще бъде регистриран към вашето устройство в системата на производителя, за да работят всички негови функции без изключение.

Вътрешно почистване / поддръжка за Mac компютри

Такса: 47 лв.

Нашите техници внимателно ще почистят устройството ви, ще премахнат праха и, в зависимост от модела*, ще сменят старата термопаста.

Добре е тази поддръжка да се извършва веднъж годишно, за да се предотврати редовно прегряване и преждевременно износване на устройството.

*Производителят не позволява смяна на термопастата при всички модели. Тези компютри са проектирани така, че това да не е необходимо. Ако това се направи от неоторизиран сервиз, гаранцията отпада и нашият сервиз не го препоръчва.

Преинсталация или обновяване на операционна система

Такса: 40 лв.

Нашите техници ще изтрият цялото съдържание на устройството и ще инсталират нова, неактивирана операционна система. Връщаме устройството в софтуерното състояние, в което е било при първото включване. След това е нужно само да създадете нов потребителски профил и сте готови!

Нашите колеги винаги ще инсталират подходящата версия на системата за вашия компютър. Ако трябва да използвате конкретна версия поради специална софтуерна среда, уведомете ни при предаване на устройството.

Често задавани въпроси

Какви устройства ремонтира iSTYLE?
Нашият сервиз е Apple Authorized Service Provider, можете да се свържете с нас за всеки един от вашите продукти на Apple или Beats.Може да не сме в състояние да ви помогнем с устройства, продавани в определени региони и които не се предлагат официално на територията на България.
Как да оставя устройството си за ремонт?
Устройства закупени от Ай Стайл ЕООД могат да бъдат оставени за сервизно обслужване във всеки един от нашите магазини в работно време. Устройства закупени от други търговци могат да бъдат оставени за сервизно обслужване в Сервиз Сердика център в работно време. Също така, всички устройства могат да бъдат изпращани по куриер. Ако изпращате устройството си по куриер, задължително изключете услугата Find My. Уверете се, че имате направен архив (backup) на данните си. Напишете трите си имена, e-mail, телефонен номер и информация за проблема, който изпитвате с продукта.
Колко време отнема ремонта?
Продължителността на ремонта е от 3 до 10 работни дни в зависимост от дефекта. Трябва да сте наясно, че производителят извършва определени ремонти в собствения си европейски ремонтен център и може да поиска всяко устройство да бъде ремонтирано там. Времето за ремонт в ремонтния център на Apple е малко по-дълго поради изпращането на устройството.
Колко време трябва да бъда без моето устройство?
Средната продължителност на ремонта е от 3 до 10 работни дни, като през това време устройството трябва да остане при нас. Сервизният протокол не ни позволява да освободим продукта от сервиза между началото на ремонта и приключването на всички окончателни тестове.
Какво трябва да направя, преди да предам устройството си за ремонт?
Преди да оставите устройството си при нас, ще трябва да предприемете няколко стъпки, за да защитите данните си, като например да направите резервно копие на Вашата информация и да изключите Find My iPhone. Трябва също да намерите фактурата, потвърждаваща покупката ви.

За iPhone, iPad, Apple Watches и Macs, трябва да изключите функцията Find My, като използвате следните инструкции и да премахнете устройството от вашия iCloud акаунт.

За Apple Watch също трябва да изключите Activation Lock, вижте тази връзка за помощ.

Ако срещнете проблеми, можете да получите помощ на https://www.apple.com/contact/

Препоръчваме Ви , да прочете и да се запознаете с общите условия за сервизно обслужване.
Може да го направите тук :https://istyle.bg/pages/serviz-pravila
Какво да взема със себе си в сервиза?
Дефектният продукт и, ако е възможно, копие от вашата фактура. Въпреки че не винаги е необходимо да представяте фактурата, Apple може да я поиска в някои случаи. Някои процеси (например гаранция) не са възможни без фактурата. Ако донесете фактурата си, можете да сте сигурни, че можем да ви предоставим възможно най-добрите условия за ремонт.

Моля, носете само дефектното устройство със себе си. Аксесоарите или кутията на уреда не са необходими за ремонта.

В случай на проблем със зареждането или батерията е необходимо и зарядното устройство, използвано с устройството. За аксесоари без сериен номер (слушалки, кабели и др.) се изисква серийният номер на продукта, използван с тях ,както и фактурата за покупка на аксесоара.

В случай на дефект, засягащ работата на софтуера, може да се нуждаем от парола на устройството, парола или потребителски профил, за да тестваме грешката.
Какъв представялва ремонтният процес?
Като оторизиран сервизен партньор на Apple, всяка една стъпка от нашите проверки и ремонти се основава на процедурата на производителя. Сервизната процедура на Apple изисква устройството да се тества с помощта на тестовия софтуер на производителя за откриване на хардуерни дефекти. Apple може да поиска да извърши ремонт в собствения си европейски ремонтен център и може да поиска всяко устройство да бъде ремонтирано там.

Ако тестовете на производителя покажат хардуерен дефект, устройството ще бъде ремонтирано с помощта на резервна част или в някои случаи поради компактността на устройството и от съображения за гарантиране на качеството чрез пълна подмяна на устройството.