Важно: условията и правилата представляват вашето споразумение с Ай Стайл ЕООД и ще се приложат за поръчката за сервиз.


Гаранционно сервизно обслужване


1. Гаранционното обслужване на продуктите се извършва в съответствие с условията на Apple Inc. (http://www.apple.com/legal/warranty/products/emea-vad-universal-warranty-bulgarian.html) и Закон за защита на потребителите
2. За удостоверяване на гаранционния статус е възможно да бъде поискан документа за покупка на вашия Apple продукт (касова бележка/фактура).
3. За продукти в гаранция, диагностиката и сервизирането на хардуера са безплатни.
4. Гаранцията покрива хардуерни дефекти в материалите и изработката на продукти и аксесоари с марка Apple.
По преценка на производтителя или Ай Стайл ЕООД е възможно, предоставения за сервиз продукт да бъде заменен, а не поправен.
5. По преценка на производтителя или Ай Стайл ЕООД е възможно, предоставения за сервиз продукт да бъде заменен, а не поправен.


Извънгаранционно обслужване


6. Софтуерни неизправности и поправки не се покриват от гаранцията.
7. Гаранцията не се прилага: (а) за консумативи, като например батерии или защитни покрития, които са създадени да отслабват с времето, освен ако неизправността е възникнала вследствие на дефекти в материалите и изработката; (b) за козметични повреди, включващи, но не само, драскотини, вдлъбнатини и счупена пластмаса на портовете; (c) за повреди, причинени от използване с друг продукт; (d) за повреди, причинени при злополука, при злоупотреба, при неправилно използване, при контакт с течност, при пожар, при земетресение или вследствие на друг външен фактор; (e) за повреди, причинени вследствие на неспазване на ръководството за потребителя, техническите спецификации или други публикувани указания за Продукта на Apple при използване на продукта на Apple; (f) за повреди, причинени при сервизно обслужване (включително при ъпгрейд и експанжън), извършено от всеки, който не е представител на Apple или на Оторизиран сервиз на Apple ("AASP"); (g) за продукт на Apple, който е модифициран за промяна на функционалността или възможностите без писмено разрешение на Apple; (h) за дефекти, причинени от нормалното износване, или по друг начин свързани, с нормалната амортизация на продукта на Apple; (i) в случай че някой от серийните номера е премахнат или заличен от продукта на Apple; или (j) в случай че продуктът бъде откраднат или Apple има разумно основание да смята, че продуктът е откраднат, въз основа на информация, предоставена от правоприлагащите органи
8. Извънгаранционното обслужване на продуктите се извършва в съответствие с текущата сервизна ценова листа на Ай Стайл ЕООД.
9. При случаи, в които гаранцията не може да покрие повредата, на Клиента се предоставя ценова оферта.
10. При случаи, в които е констатирана неоторизирана намеса или модификация в продукт предоставен за сервиз, обслужването може да бъде отказано.


Отговорност


11. Ай Стайл ЕООД ще уведоми Клиента чрез SMS, e-mail или телефонно обаждане:
а) за текущия статус на сервизирания продукт
б) при промяна на предварително уговорените срокове за ремонт.
в) ако по време на диагностиката бъдат установени следи от неправилна употреба, неоторизирана намеса или модификация на продукта. г) ако са необходими допълнителни детайли свързани с разрешаването на неизправностите описани от Клиента.
д) при завършване на сервизното обслужване.
12. Ай Стайл ЕООД не носи отговорност за:
а) загуба или увреждане на информация, програми или данни записани на продукта, част от продукта или медиа. Задължение на клиента е да е създал отделно архивно копие (backup), преди предоставяне на продукта за сервиз
б) пропуснати ползи или възможности и загуби свързани с търговската дейност на клиента.
в) повреди причинени по време на транспорта на продукта от и към сервиза
г) продукти, които не са част от оригиналния продукт, но са свързани/закрепени към него (защитни фолиа, стъкла, калъфки, SIM карти и др.). Желателно е те да бъдат премахнати преди предаването за сервиз.
д) ремонти, извършени с части, предоставени от клиента или с части, поръчани без предварителна диагностика
е) за неполучени и непотърсени продукти от сервиза повече от 60 дни от датата, на която изтича 30-дневния срок за изпълнение на сервизната услуга. С подписът си клиентът дава неотменимо съгласие без никакви претенции за цени, срокове и допълнителни условия, фирма Ай Стайл ЕООД по свое усмотрение да използва, рециклира или продаде Apple продукта - обект на сервизна дейност, след горепосочения срок
ж) софтуер, инсталиран на продукта на Клиента.
з) състоянието на продукта след, като напусне сервизния център.
13. при подписване на протокола за сервиз, Kлиентът се съгласява, че предава устройство което е използвано, със следи от употреба и че всички неизправности, вътрешни повреди, следи от неправилна употреба и неоторизирани модификации, които могат да се установят по време на диагностиката са възникнали преди предаването на продукта за сервиз.


Приемане на продукт за сервизно обслужване


14.Продуктите за сервиз могат да бъдат достаени лично или с куриер.
15.Приемането на Apple продукти се осъществява на базата на протокол съдържащ данни на Клиента (имена, телефонен номер, e-mail, адрес), данни за предоставения продукт (сериен номер/IMEI) или аксесоар, заявените от Клиента неизправности и външен вид.
16. При приемане на продуктa се извършва визуална инспецкия на външния вид в присъствие на Клиента. Получените по куриер продукти се заснемат.
17. При приемане продуктът преминава обща входяща проверка. В процеса на диагностика на продукта е възможно да бъдат открити нередности и повреди незабелязани при неговото приемане. Това може да доведе до заключения или действия, различни от тези при първоначалната визуална инспекция.
17. При приемане на продукти iPhone/iPad/iPod Touch за сервиз, функцията Find My iPhone/iPad трябва да е изключена.
18. Сервизното обслужване започва след получаване на разрешение от страна на Клиента, което той дава с подписа си върху сервизния протокол.
19. Срокът за изпълнение на сервизната услуга е до 30 дни от датата на подписване на съответния сервизен протокол, съгласно законодателството на Република България.

Предаване на продукт след сервизно обслужване


20. Клиентът получава продукта си обратно само при представяне на протокол за сервиз или лична карта.
21. Клиенти, желаещи да получат продукта си обратно по куриер, уточняват детайлите по изпращане с представител на сервизния център. 22. При наличие на такси за части, услуги или задължения, те трябва да бъдат погасени предварително

Заплащане


23. Заплащането е съобразено с текущата ценова листа на Ай Стайл ЕООД.
24. Извършените сервизни услуги могат да се заплащат в брой, с кредитна/дебитна карта или по банков път.
25. При необходимост от доставка на резервни части или продукт срещу заплащане, Клиентът се уведомява по телефон или e-mail за техните цени и срок на доставка. Доставката на части и продукти се извършва само след предварително заплащане.
26. Транспортните разходи (до и от сервиза) са за сметка на Клиента и изпращането се извършва с избран от него куриер

Обработване на лични данни

АЙ СТАЙЛ“ ЕООД е администратор на лични данни и като такъв обработва лични данни предоставени от клиента във връзка със сервизно обслужване на продукта, както и във връзка с предоставените допълнителни, възложени от клиента услуги (прехвърляне на данни, синхронизиране на устройства и др. софтуерни операции). Подробна иформация относно обработването на личните данни на клиента във връзка с горното е предоставена в Указанията за обработка на данни, Раздел “Обработка на данни, свързани със сервизни дейности”, които са достъпни по всяко време на официалния сайт на администратора: https://istyle.bg/ukazanija-za-obrabotka-na-danni/. По време на предоставяне на услугите от Ай Стайл, намиращите се върху продукта лични данни, включително но не само лична информация, снимки, телефонни номера, документи съдържащи лични данни и т.н., ще бъдат обработвани.Цел на обработването: предоставяне на услуги по сервизното обслужване на продукта и/или други възложени от клиента услуги; Правно основание: Изпълнение на договор: в случаите, в които предмет на възложената услуга е самата информация, съдържаща се в продукта на клиента, като например: прехвърляне на данни от едно устройство на клиента на друго; извличане на информация от устройство на клиента, в случай на блокиране или погиване на устройството и т.н. Съгласие на клиента – в случай на сервизно обслужване и всички други услуги, които не са свързани пряко с данните, съхранявани на устройството и няма нужда от тяхното обработване; Срок на обработването: до връщане на продукта на клиента, респ. до изпълнение на услугата; Цялата останала информация във връзка с обработване на личните данни (включително права на клиента) е предоставена в Указанията за обработване на лични данни.Ай Стайл не съхранява копия или каквито и да екземпляри на личните данни или съдържание на файловете на продукта, предоставен за сервиз или друга услуга. След връщане на продукта на клиента, респ. предоставяне на услугата при Ай Стайл не остават никакви файлове от тези намиращи се върху продукта. Когато продуктът се предава за сервизно обслужване или друга услуга, несвързана пряко с данните на устройството „АЙ СТАЙЛ“ ЕООД няма нужда от данните съхранявани на устройството, за да предостави услугите си. Препоръчително е клиентът да е свалил личните данни на друг носител преди да предаде продукта за сервиз. Даденото по-горе съгласие може да бъде оттеглено по всяко време. Ако не желаете да достъпваме личните данни на устройствата ви, моля да ги изтриете преди продукта да ни бъде предоставен за извършване на съответната сурвизна или операционна услуга. Съгласието се отнася само за случаите на сервизно обслужване и предоставяне на услуга, чието изпълнение не е пряко свързано с обработка на лични данни (както е посочено по-горе)