Общи условия
на Програмата за изкупуване “Easy Upgrade” за Apple продукти
В сила от: 01.09.2022 г.
- Общи положения на Програмата на iSTYLE Easy Upgrade за Apple продукти
- Програмата на iSTYLE Easy Upgrade за Apple продукти (наричана по-долу „Програмата“) се управлява от “Ай Стайл” ЕООД (наричана по-долу „iSTYLE”), със седалище и адрес на управление гр.София, бул. “Витоша” №25, с ЕИК 175220335 и се провежда във физическите магазини на iSTYLE на територията на Република България (списък с магазините е достъпен на следния линк: https: //istyle.bg/ locations). Програмата не се предлага при покупки он-лайн.
- Програмата се предлага на клиенти - потребители (по смисъла на закона за защита на потребителите), които са закупили избрани Apple продукти – част от Програмата, чрез финансиране от банков партньор на iSTYLE и при спазване на условията посочени в настоящите Общи условия (наричани по-долу „Клиент“ или „Клиенти“).
- Целта на програмата е да насърчи клиенти на Apple продукти да подновят закупените от тях продукти с по-нов модел след изтичане на определен срок, чрез предоставяне на възможността за изкупуване на старите устройства на предварително определена изкупна цена.
- Програмата дава възможност на клиенти, заявили участие в програмата и отговарящи на условията за участие, да продадат своя Apple продукт, закупен от iSTYLE, обратно на iSTYLE на предварително определена фиксирана цена, договорена още при сключване на договора за покупко-продажба на съответния продукт.
- Условия за достъп до Програмата
Задължителни условия за участие в Easy Upgrade Програмата са:
а. Клиентът да закупи участващ в Програмата Apple продукт
(! Програмата не се прилага за всички Apple продукт, а само за изрично посочени от iSTYLE продукти, участващи в Програмата),
б. Участващият в Програмата продукт да е закупен чрез потребителски кредит, предлаган от банков партньор на iSTYLE, участващ като партньор в програмата;
в. Клиентът да е дееспособно физическо лице, навършило 18 години;
г. Клиентът да е заявил желание за участие в Програмата.
2.1. Участващи в програмата Apple продукти
В Програмата участват избрани продукти от асортимента предлаган от iSTYLE. В програмата не са включени всички продукти търгувани от iSTYLE. Списъкът с участващите в Програмата продукти, е публикуван на уебсайта на iSTYLE (https://istyle.bg/easy-upgrade), като те се предлагат във физическите магазини на iSTYLE. Съдържанието на списъка може да бъде променено от iSTYLE по всяко време и без предварително предупреждение. Всяка настъпила промяна ще бъде актуализирана както на уебсайта, така и във физическите магазини.
iSTYLE не гарантира непрекъсната наличност на всички продукти, включени в Програмата във всички търговски обекти. Възможно е наличността на някой продукт, включен в програмата в даден магазин да е моментно изчерпана. Служителите в магазина ще информират клиента за наличността по други магазини или за предстояща доставка.
2.2. Заплащане на покупната цена с потребителски кредит
2.2.1. В Програмата участват клиенти, които закупуват участващи в Програмата Apple продукти, когато пълният размер на актуалната им цена се заплаща чрез сключване на Потребителски кредит с някой от банковите партньори на iStyle (наричан по-долу: Потребителски кредит). Не всички банкови партньори на iSTYLE участват в Програмата. Банковите партньори на iSTYLE, участващи в програмата са посочени на https://istyle.bg, като информация за тях може да бъде получена и във всички търговските обекти на iSTYLE.
2.2.2. Отпускането на Потребителски кредит е обусловено от сключването на договор за кредит с някой от банковите партньори на iSTYLE, участващи в Програмата, съобразно с наложените от тях кредитни условия. Потребителският кредит се отпуска само в случай, че отговаря на законовите и кредитни изисквания на банките за отпускане на потребителски кредит. Решението за отпускане на Потребителски кредит се взема от банката, като iSTYLE не гарантира отпускане на такъв. Отношенията между банката и Клиента по повод Потребителския кредит се уреждат директно между банката и клиента. iSTYLE не носи отговорност за одобрението или отхвърлянето на заявлението за заем от банката, изискваните от нея условия и всякакви други аспекти, касаещи сключване и изпълнение на договор за Потребителски кредит.
2.2.3. Срокът на потребителския кредит (Период на финансиране), в който Клиентът трябва да изплати вноските си се определя между Клиента и Банката.
- Период на обратно изкупуване (Период на изкупуване)
- Периодът на обратно изкупуване е периодът при изтичане, на който Клиентът, участващ в Програмата има право да продаде на iSTYLE, а iSTYLE купува от Клиента собствения му Apple продукт при условията на Програмата.
- Периодът на обратно изкупуване се определя при сключване на договора за покупко-продажба на участващ в Програмата продукт и при изразено желание на клиента да участва в Програмата.
- Пероидът на обратно изкупуване може да бъде зададен за 12, 24 или 36 месеца от датата на закупуване и се прилага по различен начин в зависимост от участващите продукти. Ако Клиентът закупи повече от един продукт, iSTYLE ще посочи в офертата участващите продукти и, респективно, периода за обратно изкупуване на всеки от тях.
- Клиентът има право да продаде на iSTYLE продукта си при изтичане на избрания Период на обратно изкупуване, но не по-късно от изтичане на 30 дни след това.
- Периодът на обратно изкупуване е различен от периода на финансиране. Идеята на програмата е Клиентите да използват предварително определената и заплатена от Ай Стайл цена за обратно изкупуване за покриване на оставащите си вноски по договора за потребителски кредит, като така имат възможността да си вземат най-новия Apple продукт.
- В случай, че Клиентът упражни правото си на обратно изкупуване и заплати оставащите си вноски с получената цена от продажба на устройството си Периодът на изкупуване може да съвпадне с периода на финансиране. Това е само избор на клиента, като последният може да използва получената сума за каквото реши и да продължи да си плаща вноските по кредита до изтичане на периода на финансиране, договорен с финансиращата банка.
- Фиксирана цена за изкупуване
- Фиксираната цена за изкупуване е цената, на която Клиентът е съгласен да продаде на iStyle, а последният е съгласен да купи от Клиента Apple продукт закупен при условията на Раздел II по-горе при изтичане на Периода за обратно изкупуване.
- Фиксираната цена за изкупуване се определя при подписване на договора за покупко-продажба на участващ в Програмата Apple продукт чрез използване на софтуерната платформа Foxway. Така определената Фиксирана цена за изкупуване остава твърда цена за обратно изкупуване на продукта от iSTYLE, при условие, че продуктът отговаря на чл.8 и е донесен за изкупуване във физически магазин на iSTYLE не по-късно от 30 дни след изтичане на Периода на обратно изкупуване.
- Механизъм на действие на Програмата
- Заявяване на желание за участие в Програмата
В случай, че Клиентът отговаря на условията за достъп до Програмата посочени в Раздел II, Клиентът може да заяви желание за участие в Програмата най-късно едновременно със сключване на договора за покупко-продажба на избрания от Клиента продукт, участващ в Програмата.
5.2. Определяне на Периода за обратно изкупуване
5.2.1. Възможността за обратно изкупуване и срокът, в който ще се извърши обратното изкупуване, се определят от страните при сключване на договора за покупко-продажба.
5.2.2. При заявено желание за участие в Програмата, в момента на закупуване, Клиентът избира Периода за обратно изкупуване измежду 12, 24 или 36 месеца. Договорните условия на Потребителския кредит се определят според избрания период на обратно изкупуване.
5.3. Определяне на Фиксирана цена за изкупуване
5.3.1. В момента на закупуване на Apple продукта от клиента, iSTYLE ще информира Клиента изявил желание за участие в Програмата за Фиксираната цена за изкупуване (определена в съответствие с член 4.2 по-горе), за която оригиналното устройство на Apple ще бъде изкупено от Клиента в края на 12, 24 или 36-месечния период, съответстващ на неговия избор.
5.3.2. iSTYLE ще разпечата оферта за изкупуване, в която са посочени (освен друго) индивидуализация на закупеното устройство, Фиксирана цена за изкупуване, Периода на обратно изкупуване.
5.4. Приключване на сделката по покупко-продажба на участващ в Програмата продукт
След изминаване на предходните стъпки, получаване на одобрение на Потребителския кредит и подписване на Потребителски кредит с банка партньор на iSTYLE – участваща в програмата, Клиентът и iSTYLE сключват договора за покупко-продажба на участващ в Програмата Apple прдукт и подписват Офертата за изкупуване.
- Условия за изкупуване на участващ в Програмата Apple продукт
- Само Клиент, подписал Оферта за изкупуване, има право да се възползва от възможността за обратно изкупуване. Тези права не могат да се прехвърлят на трета страна безвъзмездно или срещу заплащане.
- iSTYLE може да информира Клиента 60 и 30 дни преди края на избрания 12, 24 или 36-месечен период по и-мейл или телефон за предстоящото изтичане на Периода на обратно изкупуване. Информация може да бъде изпратена и на последната дата от периода.
- Липсата на съобщения или неполучаването им, по каквато и да е причина, от страна на Клиента не се отразява на изпълнението на договорните условия и установения срок.
- Ако клиентът желае да се възползва от Програмата, в края на избрания от него 12, 24 или 36-месечния период, Клиентът следва да предостави на iSTYLE участващия Apple продукт за изкупуване в някой от физическите магазини на iSTYLE.
- Клиентът разполага с гратисен период от 30 дни след изтичането на определения Период за обратно изкупуване, за да завърши операцията по изкупуване от iSTYLE. (Например: ако клиентът е избрал период от 12 месеца за изкупуване, той може да упражни правото си като занесе продукта в магазин на iSTYLE не по-късно от края на 13-тия месец от датата на покупката на продукта).
- Ако Клиентът инициира и приключи транзакцията за обратно изкупуване в рамките на 30 дни след изтичане на Периода за обратно изкупуване, то се прилагат правилата посочени по-долу. Ако Клиентът инициира транзакцията за изкупуване след изтичане на 30 дни след Периода за обратно изкупуване, iSTYLE може да изкупи участващото Apple устройство на стойността, определена към този момент с помощта на партньорската платформа Foxway – т.е. при текуща цена за обратно изкупуване.
- Същински процес по изкупуване от iSTYLE на участващо Apple устройство.
- Клиентът желаещ да се възползва от Програмата следва да предостави за изкупуване устройството в някой от физическите магазини на iSTYLE в рамките на максимум 30 дни от изтичане на договорния период (12, 24 или 36 месеца). iSTYLE ще извърши операцията по обратно изкупуване в съответствие с условия на програмата.
- Чрез диагностичен тест (наричан по-долу „Диагностичен тест“) се определя дали участващото Apple устройство отговаря на условията за обратно изкупуване, посочени в раздел VIII по-долу. Диагностичният тест се извършва от iSTYLE безвъзмездно.
- Ако по време на Диагностичния тест се потвърди, че устройството покрива всички условия по раздел VIII, страните ще подпишат Договор за изкупуване и iSTYLE ще заплати на Клиента в брой посочената в Офертата за изкупуване Фиксирана цена за изкупуване.
- Ако Диагностичният тест покаже, че участващото устройство не отговаря на критериите за изкупуване (изброени в раздел VIII), то Фиксираната цена за изкупуване ще бъде намалена пропорционално на установените недостатъци. След извършване на Диагностичния тест iSTYLE предлага на Клиента текуща цена за изкупуване на база на състоянието на продукта. Ако Клиентът е съгласен с предложената текуща цена за изкупуване, страните ще подпишат Договор за изкупуване и iSTYLE ще заплати така определената цена на Клиента в брой.
- Ако Клиентът донесе устройството си в обект на iSTYLE и изяви желание за изкупуване след изтичане на срока по чл.7.1, iSTYLE може да предложи на Клиента текуща цена за изкупуване на база на състоянието на продукта. Ако Клиентът е съгласен с предложената текуща цена за изкупуване, страните ще подпишат Договор за изкупуване и iSTYLE ще заплати така определената цена на Клиента в брой.
- Преди да предаде за изкупуване устройството си, Клиентът е длъжен да изтрие всички данни и лична информация, съхранени и свързани с устройството, да излезе от акаунта си в iCloud и да деактивира функцията „Find My“.
- iSTYLE не носи отговорност за загуба на данни и лична информация, както и възможни последствия от това, ако такива все още се съхраняват на устройство, предадено за изкупуване, поради неизпълнени от страна на Клиента задължения, посочени в точка 7.6. След придобиване на устройството от iSTYLE всички данни в него (ако такива все пак са останали) ще бъдат окончателно и безвъзвратно изтрити.
- Клиентът гарантира, че участващото Apple устройство, предадено на iSTYLE, е изключителна собственост на Клиента, той има право да го прехвърля/продава, не е предмет на съдебни спорове или претенции от трета страна, както и че е свободно от каквито и да било тежести или искове, не е предмет на наеми, залози.
- Изисквания за състояние на участващо Apple устройство, предлагано за обратно изкупуване по Програмата
- Всяко участващо Apple устройство подлежи на детайлна оценка и Диагностичен тест, извършени от iSTYLE преди да бъде стартиран същинския процес по обратно изкупуване.
- По време на Диагностичния тест състоянието на Apple устройството може и ще бъде оценено от консултант на iSTYLE чрез визуална и ръчна проверка и софтуерно тестване.
- За да бъде прието от iSTYLE за изкупуване, участващото Apple устройство трябва да отговаря на следните условия за работещо състояние към момента на диагностика:
- устройството се включва безпроблемно
- батерията е налична и може да се зарежда;
- Захранващият адаптер е налице и функционира безпроблемно (Важи за компютри и Apple Watch продукти);
- състоянието на устройството е като ново; без следи от физически повреди и щети (без счупвания, пукнатини, драскотини, петна, други деформации и други физически изменения);
- всички елементи са налице, няма липсващи части или компоненти;
- буксата за зареждане функционира безпроблемно;
- всички бутони и копчета (вкл. за включване/изключване) са налице, здрави и функциониращи;
- камерата, екранът, микрофонът, високоговорителят и другите отличителни компоненти на устройството са непокътнати и функциониращи;
- устройството може да се включва и изключва;
- дънната платка на устройството е функционираща и непокътната, и не е счупена;
- Дисплеят/екранът на устройството може да се включва, работи, непокътнат е, няма изгорели пиксели и няма тъмни, ярки, безцветни и/или други сходни петна;
- устройството не показва признак на „празен екран“;
- четецът на SIM карти на устройството и изходът за зареждане работи и е непокътнат;
- операционната програма работи коректно. Устройството е с работещ софтуер;
- устройството не е заключено или блокирано;
- Устройството стартира изцяло и нормално (батерията се зарежда с нормална скорост; функционира съгласно техническите спецификации на производителя; работи при включване); Устройството се включва ;
- функцията „Find My“ на устройството е деактивирана и Клиентът е излязъл от акаунта си в iCloud
- Стандартно износване в резултат на текуща употреба не се взима предвид и не влияе при оценка на състоянието на Устройството.
- Сумата за изкупуване би могла да бъде и равна на 0 лв., в случай, че Устройството има сериозни повреди съгласно критериите, посочени в точка 8.3 и/или не се включва.
- Прехвърляне на данни
- Със закупуването на участващо в Програмата Apple устройство, Клиентът се съгласява, че прехвърлянето на данни, програми и приложения към новото устройство е изцяло негова отговорност и не се предоставя от iSTYLE като услуга в рамките на Програмата. iSTYLE не носи отговорност за каквато и да е загуба на данни, свързани с покупки на устройства по Програмата, и не предоставя услуги за прехвърляне на данни в рамките на Програмата.
- Процедура в случай на спиране или прекратяване на Програмата
- В случай, че iSTYLE реши да спре или прекрати Програмата, това няма да засегне текущите договори и Клиентът запазва правата и задълженията, установени при сключването на договора. Клиентът има право да завърши договорения процес по обратно изкупуване съгласно настоящите правила.
- Форсмажорни обстоятелства
- За форсмажорно обстоятелство ще се счита всяка непредсказуема външна причина, която не може да бъде контролирана от iSTYLE, която не позволява изпълнението на договорения процес в рамките на Програмата и/или настоящите Общи условия. iSTYLE се освобождава от каквато и да е отговорност, ако се забави или възпрепятства изпълнението на Програмата в случай на форсмажорни обстоятелства. Ако iSTYLE се позовава на форсмажор, то следва да съобщи това на Клиентите, като публикува информацията на уебсайта си или ги уведоми по имейл в рамките на максимум 5 работни дни от датата на настъпване на случая, представляващ форсмажорно обстоятелство, с изключение на ситуации с общо и широкоразпространено достояние.
- Форсмажорните обстоятелства включват, по-специално, природни и/или индустриални бедствия, радиоактивно излъчване, радиоактивно замърсяване; война, бунт, революция, гражданско неподчинение и съпротива, военни или други преврати, гражданска война и терористични актове; въстания, безредици; обща стачка, която пряко засяга iSTYLE, фалит или колапс на междубанковата платежна система, въведено извънредно положение, административни мерки, затварящи търговски обекти.
- Лични данни
Във връзка с участие и управление на Програмата, iSTYLE в качеството си на администратор ще обработва лични данни на Клиента. Изискуемата информация се съдържа по-долу в този раздел и в Указанията за обработване на лични данни, публикувани на официалния ни сайт: https://istyle.bg/ukazanija-za-obrabotka-na-danni//.
- Цел и правно основание за обработване. iSTYLE, като администратор на лични данни обработва данните на Клиента, с цел участие в Програмата, подписване на Офертата за изкупуване, Договора за изкупуване. Предоставянето на личните данни е необходимо за сключването и изпълнението на тези договори и споразумения и за уреждане на отношенията между страните в тази връзка. Правно основание на обработването: (i) Сключване и изпълнение на договор; (ii) Защита легитимния интерес – в случай, на неизпълнение на договора от Клиента; (iii) Изпълнение на законови задължения – например изпълнение на финансово-отчетни и данъчни задължения.
- Срок на обработването личните данни, обработвани във връзка с изпълнение на договора за изкупуване се обработват за срок от 5 години от сключване на договора за покупко-продажба, респ. 5 години от сключване на договора за изкупуване (ако има такъв), или по-дълъг срок в случай на съдебен спор, до неговото приключване с влязло в сила решение. Лични данни, съдържащи се в счетоводни/данъчни документи, регистри и финансови отчети, включително документи за данъчен контрол, одит и последващи финансови инспекции – 10 (десет) години;
- Получатели и/или категории получатели могат да имат достъп до личните данни: а) В случай, че за осъществяване на целта на обработването или изпълнение на законови изисквания във връзка с изпълнение на целите, Ай Стайл ЕООД се нуждае от сътрудничеството или услугите на трети лица, може да им предостави Вашите данни, като например: Наши партньори (включително, но не само, доставчици на IT услуги, доставчици на счетоводни услуги, адвокати), само ако достъпът до личните ви данни е необходим, с цел изпълняване на възложените им дейности/задачи или свързани с тях отношения с Вас;
б) Достъп до част от Вашите данни ще има и дружеството Foxway OÜ , регистрирано в Естония, с рег. № 12703942, седалище и адрес на управление: Killustiku põik 1, Tartu municipality, Vahi borough, 60534 Estonia, което ще ги обработва по инструкция на Ай Стайл като негов обработващ лични данни, за целите на генериране на офертата за изкупуване, определяне на изкупната цена, както и продажбата на изкупените от вас устройства на Foxway OÜ. Данните ще се получават от това дружество чрез използване на платформата Foxway, която генерира Офертата за изкупуване и ни помага при извършване на Диагностичния тест.
в) Други получатели на лични данни, ако се налага за изпълнение на законови задължения или изпълнение на сключения договор с Вас.
- Права на субектите на лични данни:
Като субект на лични данни, Вие имате право да изискате от нас достъп по всяко време до личните си данни, както и предоставяне на информация защо ги обработваме; право на коригиране (ако са неточни) и изтриване (при наличие на законовите предпоставки за това) на личните Ви данни; право на преносимост на данните; да поискате от нас да ограничим обработването на личните Ви данни; да възразите срещу обработването на личните Ви данни, в случаите, когато обработването е основано на наш легитимен интерес. По подробна информация относно правата на субектите на лични данни и как да ги упражните са изложени подробно в Указанията за обработване на лични данни, публикувани на официалния ни сайт: https://istyle.bg/ukazanija-za-obrabotka-na-danni//.
Имате право на жалба до Комисия за защита на личните данни (с адрес: гр. София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2 (www.cpdp.bg)).
- Друга информация: Подробна информация относно процесите по обработване на лични данни от страна на iSTYLE са изложени детайлно в Указанията за обработване на лични данни, публикувани на официалния сайт на iSTYLE : https://istyle.bg/ukazanija-za-obrabotka-na-danni//, както и са налични на хартия в търговските обекти на iSTYLE.
С участието си в Програмата и полагане на подписа си под Офертата за изкупуване Клиентът потвърждава, че е прочел информацията за личните данни по-горе, както и че се е запознал с Указанията за обработване на лични данни, налични на официалния сайт на iSTYLE.
- Други разпоредби
- Настоящите Общи условия на Програмата са публикувани на уебсайта на iSTYLE (https://istyle.bg/obshti-uslovija-easy-upgrade) и достъпни в магазините на iSTYLE.
- Чрез достъпа и участието си в Програмата, Клиентът потвърждава своето знание, както пълно и изрично съгласие и приемане на настоящите Общи условия.
- iSTYLE си запазва правото да прекрати, промени или спре Програмата по всяко време, с предварително съобщение до Клиентите. Съобщението ще бъде публикувано на уебсайта на iSTYLE и в участващите магазини поне един ден преди влизане в сила на мярката чрез изменение на настоящите Общи условия. Спирането или прекратяването на Програмата няма да засегне по никакъв начин договорите, които са в процес на изпълнение по Програмата, както и вече подписаните оферти за изкупуване.
- В случай, че Клиентът има въпроси относно Общите условия или самата Програма, той може да се свърже с iSTYLE на следните контакти: (https://istyle.bg/locations/)
- iSTYLE не носи отговорност в случай на злоупотреба с Програмата или част от нея. iSTYLE ще предприеме всички разумни стъпки, за да защити Програмата в случай на риск от измама, злоупотреба или друг опит, който може да навреди на репутацията на Програмата и разходите по нея.
- За аспектите, които не са уредени в настоящите Общи условия, ще се прилагат разпоредбите на българското гражданско законодателство .