ОБЩИ УСЛОВИЯ НА „АЙ СТАЙЛ“ ЕООД

Тези общи условия и правила се отнасят до използаването на уебсайта www.istyle.bg (Сайта), управляван от „Ай Стайл“ ЕООД, както и за извършване на поръчки и покупки през он-лайн магазина на Сайта.
Цените, посочени в сайта са в лева с ДДС.


1. Конфиденциалност на данните
Ай Стайл ЕООД гарантира конфиденциалност на личните данни на своите клиенти, декларирайки, че те няма да бъдат използвани за различни от предназначението си цели. Пълна информация за целите, правните основания, естеството на обработване на личните Ви данни, както и всичко друго изискуемо по закон се съдържа в Указанията за обработка на лични данни от „Ай Стайл“ ЕООД налични на: https://istyle.bg/ukazanija-za-obrabotka-na-danni/.


2. Съгласие за покупка
Началото на търговските взаимоотношения между потребителя и Ай Стайл ЕООД започват при изпращането на поръчката от потребителя, а именно: след попълването на изискваните лични или фирмени данни, съгласяване с настоящите общите условия за покупко-продажба на стоки от Ай Стайл ЕООД и натискане на бутона „Завърши поръчката“. Приемайки Общите условия, потребителят декларира, че е прочел и се е запознал с допълнителните материали и документация, прилежащи към съответния модел в онлайн магазина, уточняващи промоционални оферти, гаранционни условия и особености в гаранционната политика, както и такива, касаещи аксесоари и консумативи, когато такива са налични.


3. Стартиране на поръчка
Изпълнението на поръчката започва при запознаване с нея от страна на служител на фирмата. Ако поръчката е изпратена в неработен за фирмата ден или извън работно време, но в рамките на работната седмица, то изпълнението й ще започне съответно: в началото на следващата работна седмица или на следващия работен ден. При евентуална промяна на стойността на поръчаните стоки в периода между изпращането на поръчката и стартирането й, клиентът заплаща стоката на цената, на която я е поръчал.
Доставката на поръчания продукт до посочен от клиента адрес в България, ще бъде извършена в срок до 5 работни дни от потвърждаване на поръчката, че поръчаните продукти са налични. Потвърждаването на поръчката става чрез отговор на телефонно обаждане или e-mail. Посоченият срок е валиден в случай на плащане чрез наложен платеж (в брой на куриера при извършване на доставката) и след получаване на плащането по банков път. Поръчки, направени след 16 ч. ще бъдат обработвани през следващия работен ден. Доставката се извършва за период от 5 работни дни с изключение на периодите с промоционални кампании и празници, когато може да има забавяне, поради големия обем поръчки.
Доставката се извършва чрез куриерска компания Спиди. За поръчки над 99 лв с ДДС доставката е безплатна. Доставката за поръчки до 99 лв с ДДС се заплаща от клиента, като нейната стойност е 5 лв с ДДС.


4. Промяна или отказ от поръчка
Клиентът има правото да промени поръчката си или да се откаже от нея в рамките на един час в работен ден, считано от момента на потвърждаването й. При промяна на поръчката потребителят не се задължава със закупуването на стока на същата стойност, както и стока от същата марка. Ако е издадена фактура, същата се анулира или се издава кредитно известие. При метод за плащане с карта, сумата се възстановява с кредитна операция по сметката на картата. Това по никакъв начин не ограничава клиента-потребител да упражни в последствие правото си на отказ, посочено по-долу.


5. Проследяване на пратка
Ай Стайл ЕООД се задължава да следи придвижването на стоките след предаването им на куриерската компания. Потребителят има право да бъде информиран за местоположението на пратката, както и оставащото време до доставката. В случай на забавяне на доставката по вина на куриерската компания Ай Стайл ЕООД се задължава да уведоми потребителят веднага щом бъде получен сигнал за забавяне от страна на куриерската компания. Всички пратки са застраховани върху цялата обявена стойност и в случай на загуба от страна на куриерската компания Ай Стайл ЕООД се задължава да изпрати повторно пратката, в който случай Ай Стайл ЕООД няма да носи отговорност за забавянето на доставката.


6. Получаване на пратка
Потребителят получава заявените стоки на посочения адрес за доставка или от най-близкия офис на куриерската фирма в България. В момента на доставката потребителят получава стоките с прикрепена фактура и гаранционна карта (ако е необходима). Ай Стайл ЕООД доставя продукти само на територията на Република България. Системата на куриерската фирма изисква телефонният номер на получателя да бъде на български оператор.


7. Отказ от поръчката (Право на отказ от договора от разстояние)
На основание чл. 50 Закона за защита на потребителите (ЗЗП) потребителят има право да се откаже от договора от разстояние без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55, ЗЗП в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от потребителя или трето посочено от него лице.
При отказ, моля свържете се с нас по удобен за вас начин на който и да е от посочените координати тук: https://istyle.bg/locations/.
Образец на Формуляр за упражняване на правото на отказ от договора от разстояние може да намерите ТУК - https://www.kzp.bg/standarten-formulyar-za-uprazhnyavane-pravo-na-otkaz-pri-online-pokupki
Правото на отказ може да бъде упражнено само в случай, че задължително са изпълнени следните условия: да не липсват опаковки, документация, трайни носители, да не бъде инсталирана операционна система, да няма видими драскотини по повърхностите на стоката, да не е нарушена целостта на поставените върху опаковката защитни стикери; всички прилежащи аксесоари са в пълна комплектация и състояние като при покупката; потребителят да е предоставил на Ай Стайл ЕООД покупните документи за стоката, а именно: копие от оригиналната фактура или копия от оригиналната касова бележка.
В случай на упражнено право на отказ от договор от разстояние потребителят трябва да изпрати или предаде стоките обратно на Ай Стайл ЕООД не по-късно от 14 календарни дни, считано от датата, на която потребителят е съобщил на Ай Стайл ЕООД за решението си да се откаже от договора. До момента на предаването на стоката от потребителя на Ай Стайл ЕООД, рискът от случайното й погиване или повреждане се носи изцяло от потребителя.


Компютри: лаптопи, настолни компютри, монитори
• Преди да върнете продукта, се уверете, че не е защитен с Ваши пароли и че всички Ваши профили са били изтрити, за да можем да възстановим продукта в първоначалното му състояние от гледна точка на софтуера;
• Не можете да върнете продукта, ако е с активиран OEM лиценз, или ако оперативните системи или други програми, с които е бил доставен продукта са деинсталирани; също така не трябва да има инсталиран допълнителен софтуер.
Мобилни телефони, таблети и аксесоари
• Преди да върнете продукта, уверете се, че не е защитен с Ваши пароли и че всички Ваши профили са били изтрити, за да можем да възстановим продукта в първоначалното му състояние от гледна точка на софтуера;
• Не можете да върнете продукта, ако е с активиран OEM лиценз, или ако оперативните системи или други програми, с които е бил доставен продукта са деинсталирани или е инсталиран допълнителен софтуер;
• Можете да върнете защитните фолиа за таблети и телефони само ако не са използвани.
Правото на отказ от договор от разстояние не важи например за:
• стоки, изработени по поръчка или явно персонализирани – поръчков компютър със специална, зададена от клиента конфигурация;
• запечатани носители на данни, като например DVD-та, които сте разпечатали след получаването им;
• активиран лиценз за софтуер;
• запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето (например слушалки).

Формуляр за упражняване на правото на отказ от договора от разстояние може да намерите ТУК.

Ай Стайл ЕООД се задължава да възстанови на потребителя пълната покупна стойност на стоките не по-късно от 14 дни считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ. Търговецът е длъжен да възстанови получените суми, като използва същото платежно средство, използвано от потребителя при първоначалната трансакция, освен ако потребителят е изразил изричното си съгласие за използване на друго платежно средство и при условие че това не е свързано с разходи за потребителя.
При договор за продажба, когато търговецът не е предложил да прибере стоките сам, той може да задържи плащането на сумите на потребителя, докато не получи стоките или докато потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано.


8. Гаранционни условия и рекламации


8.1. Търговска гаранция
Търговската гаранция от онлайн магазин www.istyle.bg се предоставя от Ай Стайл ЕООД в сътрудничество с производителя на стоките. Предявяване на рекламации може да направите във всеки един от търговските обекти на компанията. Срокът на търговската гаранция за всеки продукт е упоменат в раздела "Гаранция" в описанието на всеки модел на сайта и/или в гаранционната карта, предоставена при доставката на поръчан продукт. Търговската гаранция обхваща територията на Република България и/или други държави в случаите, когато това е изрично упоменато в описанието или гаранционната карта на модела. В случаите, в които не е предоставена гаранционна карта, срокът на търговската гаранция се определя от описанието на продукта в получено от клиента електронно писмо, потвърждаващо поръчка в онлайн магазина. За начална дата на търговската гаранция се счита предоставен фискален бон и/или фактура, удостоверяващи договора за продажба.
Гаранционите условия важат на територията на България с изключение на случаите, в които е изрично упомнето, че продуктът притежава международна гаранция и нейния период на давност.
8.2. Законова гаранция
Търговската гаранция не влияе на правата на потребителите, произлизащи от Закона за предоставяне на цифрово съдържание и и цифрови услуги и за продажба на стоки (чл.31).
Продавачът отговаря за всяко несъответствие на стоката, което съществува в момента на доставяне на стоката и което се появи в рамките на две години, считано от този момент.
8.3. Извършване на рекламации
Рекламацията на стока, в т.ч. на стока, съдържаща цифрови елементи, се предявява пред продавача (служител на Ай Стайл ЕООД или пред упълномощено от него лице) или пред упълномощено от него лице.
Рекламацията се подава устно или писмено.
При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.
При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
1. касова бележка, фактура или документ, удостоверяващ плащането;
2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на цифровото съдържание или цифровата услуга или на стоката, в т.ч. на стоката, съдържаща цифрови елементи;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Рекламации относно закупени от Ай Стайл ЕООД стоки, в т.ч. на стока, съдържаща цифрови елементи се приемат за разглеждане, ако те са направени своевременно. Ай Стайл ЕООД се ангажира с вписването им в съответния регистър според член 47 от Закона за предоставяне на цифрово съдържание и и цифрови услуги и за продажба на стоки.

9. Поддръжка
Почистване от неправилна поддръжка (замърсяване, натрупана прах, заливане на лаптопа и др.) не са включени в гаранцията на преносимия компютър. Ако вентилаторът работи добре, това означава, че при нормални условия, лаптопа няма да прегрява. Голям брой проблеми свързани с прегряващи лаптопи се решават като преместите устройството на място, където изходът за вентилация няма да бъде препречен с нещо. Трябва да сте сигурни, че той няма да се задръсти с прах, а ако това се случи, почистването на вентилатора е от първостепенна важност, носете вашия преносим компютър периодично (в зависимост от средата в която използвате лаптопа, профилактика се извършва между 6 и 12 месеца) в оторизирания сервиз, който го обслужва за почистване от натрупана прах (тази услуга е платена). За консуматив батерия и захранващ адаптер гаранционният срок е 1 (една) година от датата на продажбата.
Ай Стайл ЕООД не носи отговорност за софтуер, който не пристига предварително инсталиран. Сервизната поддръжка се поема само за хардуер.

10. Изисквания към електрическата мрежа
Устройствата трябва да са включени към електрическата мрежа само чрез занулени ел. контакти тип „Шуко”. Електрическото напрежение трябва да е в диапазон 220V ±10%, а честотата 50 Hz ± 1Hz. При обединяване на няколко устройства в обща конфигурация е необходимо те да се включат в електрическата мрежа чрез общ разклонител от една фаза или са развързани главнично.


11. Алтернативно решаване на спорове
При възникване на спор, свързан с покупка онлайн можете да се обърнете към съответните органи за алтернативно решаване на спорове (АРС) или да използвате сайта за онлайн решаване на спорове (ОРС).