Често задавани въпроси
Адресът на сервиза е: София, Сердика център , бул. Ситняково 48, ниво 0
Към момента сервиза не предоставя оборудване за временно ползване.
Задължително изключете услугата Find My iPhone. Уверете се, че имате направен архив (backup) на данните си. Ако изпращате продукта по куриер, напишете трите си имена, e-mail, телефонен номер и информация за това, което изпитвате с продукта.
На iOS устройство: Изберете Settings - [Вашето име в горе на екрана] - iCloud - Find My iPhone - плъзнете за да изключите На Mac компютър: Изберете Apple menu - System Preferences, кликнете iCloud, махнете отметката на Find My Mac Ако iOS устройството не се включва, използвайте компютър: Посетете www.icloud.com и се впишете с вашете Apple ID и парола Изберете Find My iPhone Изберете All Devices Изберете устройството което искате да премахнете и кликнете опцията Remove from Account
Предлагаме услуга “Прескочи опашката”, с която диагностиката на вашия продукт започва веднага, като не изчаквате да дойде неговия ред. Ако се налага подмяна на части, които не са налични времето за доставката им е около 48 часа.
ПроКредит Банк България АД, BIC: PRCBBGSF, IBAN: BG07PRCB92301015142516
Международната ограничена гаранция на Apple е една година. Можете да проверите на адрес https://checkcoverage.apple.com/ или ни напишете на service@istyle.bg Закупените на физически лица продукти на територията на България имат 24 месеца гаранция. Прегледайте документите си за покупка.