Често задавани въпроси

Кои продукти могат да се донасят/изпращат за сервиз?
Можете да донасяте/изпращате гаранционни и извънгранационни продукти на Apple и Beats.
Къде да донеса/изпратя продукта си?

Адресът на сервиза е: София, Сердика център , бул. Ситняково 48, ниво 0

Предоставяте ли оборудване за временно ползване докато моя е в сервиза?

Към момента сервиза не предоставя оборудване за временно ползване.

Какво трябва да направя преди да донеса/изпратя продукта за сервиз?

Задължително изключете услугата Find My iPhone. Уверете се, че имате направен архив (backup) на данните си. Ако изпращате продукта по куриер, напишете трите си имена, e-mail, телефонен номер и информация за това, което изпитвате с продукта.

Как да деактивирам Find My iPhone?

На iOS устройство: Изберете Settings - [Вашето име в горе на екрана] - iCloud - Find My iPhone - плъзнете за да изключите На Mac компютър: Изберете Apple menu - System Preferences, кликнете iCloud, махнете отметката на Find My Mac Ако iOS устройството не се включва, използвайте компютър: Посетете www.icloud.com и се впишете с вашете Apple ID и парола Изберете Find My iPhone Изберете All Devices Изберете устройството което искате да премахнете и кликнете опцията Remove from Account

Има ли възможност за спешен ремонт/диагностика?

Предлагаме услуга “Прескочи опашката”, с която диагностиката на вашия продукт започва веднага, като не изчаквате да дойде неговия ред. Ако се налага подмяна на части, които не са налични времето за доставката им е около 48 часа.

Какви са начините на плащане?

ПроКредит Банк България АД, BIC: PRCBBGSF, IBAN: BG07PRCB92301015142516

Как да разбера дали моя продукт е в гаранция?

Международната ограничена гаранция на Apple е една година. Можете да проверите на адрес https://checkcoverage.apple.com/ или ни напишете на service@istyle.bg Закупените на физически лица продукти на територията на България имат 24 месеца гаранция. Прегледайте документите си за покупка.