Какво да направите при Cannot Get Mail известие в Mail за iOS

Заложеното приложение Mail в мобилна операционна система се отличава с доста широк набор от възможности, но има и една малка особеност. За да използвате приложението, трябва да въведете своя мейл сървър, потребителско име и парола. Това може да стане като отворите системните настройки, раздел Mail и докоснете върху Accounts, а ние ще ви покажем какво да направите, ако на екрана на устройството се появи неприятното Cannot Get Mail известие.

Ако вече сте конфигурирали един или пък повече мейл акаунти, вероятно знаете, че за да прегледате всички получени писма, трябва да отворите заложеното приложение Mail, след това да докоснете върху All Inboxes и сте готови, но не и ако има проблем с някой от вече въведените мейл сървъри. При неуспешен опит за връзка пред вас ще се появи Cannot Get Mail надпис, което не трябва да ви притеснява. Просто докоснете върху OK, а ние ще ви покажем как да отстраните грешката.

  • Проверете дали вашето устройство разполага с качествена интернет връзка.
  • Вашият мейл сървър може да иска да се впишете отново. При това положение ще срещнете още един прозорец, който ще ви помоли да въведете своята парола. Въведете я повторно и опитайте отново.
  • Проверете за промени в имената на вашия майл сървър и ги отразете в настройките, като отворите своя акаунт през Settings и Mail.
  • Рестартирайте своя iPhone.
При положение, че вече сте преминали през всяка от описаните стъпки, но грешката все още се появява при опит за връзка с някой от конфигурираните мейл сървъри, вероятно има проблем от другата страна. Просто изчакайте известно време, след което направете повторен опит или се свържете с вашия мейл доставчик, за да разберете дали няма някаква промяна в мейл сървърите. Ако това е така, просто коригирайте своите настройки с актуалните данни и грешката ще остане в миналото.